Saturday, April 4, 2009

雨天

整夜
雨水滴答的落下

我的脑海里在想着
什么主题适合那本书

我想了很多
最适合的应该是“当我们在一起”

雨水又让我想到
去掉眼泪。。。

而图片呢
还要找东西来拍啦

最近真的很忙
很多报告要做

我的blog
也很少会update 了

初三真会累死人

家长日那天
很多学院来做展

我想以后会向艺术或音乐发展吧

可是的是

我的英文很差啊
他们讲UEC或SPM的英文或国文要及格

死咯

室内设计及游戏设计,蛮不错一下的
哈哈

3 comments:

  1. 英文很重要~真的
    無論如何,最好可以拿到credit~
    對自己比較有好處!
    吧目標放高一點吧^^

    ReplyDelete
  2. ei...i havent seen you before....

    i think my english 60 cukup liao

    ReplyDelete
  3. 60 is not enough la...
    u aim for atleast 80 then ...u drop 20 only u will get 60...u aim for 60 drop then hw?
    haha...
    interior design n game design is not bad..i gt many friends taking interir design...many of them...in my college....many many n many...
    game design...also ..many d ..nw a day!!
    1 things to say...u think it when u finish ur PMR...add oil...but dont burnt mid night oil...!
    take care!!

    ReplyDelete